טיפול סיעודי - השקעה שאסור לפספס | iSavta
טיפול סיעודי - השקעה שאסור לפספס
banner-img

ביטוח רפואי למטפלים זרים במחירים הנמוכים בארץ

שיתוף פעולה ייחודי המאפשר לכם לקבל את השירות המהיר והאיכותי ביותר, המחירים הנמוכים ביותר, בכל רחבי הארץ

בני האדם, ברובם, מתורגלים ומיומנים בזיהוי הזדמנויות כלכליות, בכניסה להרפתקאות פיננסיות וברצון למקסם הישגים ורווחים במינימום זמן, מאמץ וסיכון. לעיתים הדבר מצליח ולעיתים פחות. הידע האנושי, כמו גם אורח החיים המודרני, מחייבים אותנו לפעול על פי שיקולים ופרמטרים כלכליים במרבית שנות חיינו.

 

אנחנו לא אוהבים, בלשון המעטה, הוצאת כספים שאין לצידה אופציה של רווח או הישג והדבר תמיד גורם לתגובות שליליות או לחוסר רצון מובהק לבצע את ההוצאה הכספית. לפעמים, כמו במקרה של תשלום מיסים, דוחות, תיקונים ושיפוצים הנדרשים בבית, פשוט אין ברירה אלא לעשות. הוצאה על חינוך, על טיפול רפואי, על חוגים לילדים או על קורסים והכשרות מקצועיות לעצמנו נושאת בתוכה גם סיכוי להזדמנות עתידית לרווח או להחזר השקעה ולכן אנו עושים זאת ללא יותר מדי התלבטויות.

 

כאשר מדובר על מצב של צורך בטיפול סיעודי לקשישים, הרי ברור שמדובר על הוצאה כלכלית משמעותית טהורה שאין לצידה שום סיכוי או פוטנציאל להישג או לרווח פיננסיים ולכן רובנו נקבל את הצורך הזה בחוסר רצון, בתלונות או תוך האשמת הקשיש, מערכות הבריאות והסיעוד או המדינה והפוליטיקאים, בנטל הכבד שפתאום נפל עלינו כרעם ביום בהיר.

 

מהי ההשקעה הנדרשת בלקיחת טיפול סיעודי

 

אבל בואו נעצור לרגע, בואו נחשוב איזו השקעה אנחנו עומדים לעשות במקרה של לקיחת מטפלת סיעודית זרה לאימא או לאבא שלנו. ההורים שלנו, אלו שהביאו אותנו לעולם, שמרו עלינו מכל משמר, טיפחו וחינכו אותנו, סבלו וספגו את כל השטויות שלנו אנחנו מעניקים ביטחון ובריאות ,הקלה בקשיים וחברה כשצריך. הביקורים והטלפונים שלנו ושל הנכדים ההולכים ומתמעטים. אנו בני המשפחה צריכים לדאוג כי יש מישהו המעניק את  כל הצרכים של הקשיש מתממשים וכי אינם מרגישים במחסור.

 

הרגע שבו ברור כי הם זקוקים לסיוע סיעודי צמוד יש להתחיל לפעול במיידיות. יש לבחור מישהי שתהיה איתם למשך שארית חייהם ותעזור להם בכל מה שאנחנו לא מסוגלים לעשות אותו בעצמנו. הגיע הרגע שבו כל הטכניות, המכאניות והאינסטינקטים הצרכניים והכלכליים שלנו צריכים לפנות את מקומם לרגש טהור ולמחשבה על כך שאחרי עשרות שנים שהם העניקו כל כך הרבה, זה הזמן להעניק בחזרה.

 

מטפלת סיעודית וטיפול סיעודי אינם מותרות ואינם פינוק, זה צורך שאי אפשר להתחמק ממנו או להתעלם ממנו ועל מנת להעניק להורים שלנו חיים טובים יותר, ארוכים יותר ובריאים יותר אנחנו חייבים להירתם במלוא הכוח, הרצון והאהבה ולדאוג שיהיה להם הכי טוב, נוח ונעים.

שיתוף

קרא עוד אודות טיפול בקשישים

סיוע למטופלים במצב סיעודי בעת המלחמה

טיפול בקשישים

סיוע למטופלים במצב סיעודי בעת המלחמה

קראו עוד
משרות פתוחות באייסבתא - הצטרפו לצוות שלנו!

טיפול בקשישים

משרות פתוחות באייסבתא - הצטרפו לצוות שלנו!

קראו עוד
המדריך לחסכון בהוצאות טיפול סיעודי של בן משפחה

טיפול בקשישים

המדריך לחסכון בהוצאות טיפול סיעודי של בן משפחה

קראו עוד
⁨מטופלים מבוגרים ומטפלים סיעודיים - התמודדות עם נגיף הקורונה⁩

טיפול בקשישים

⁨מטופלים מבוגרים ומטפלים סיעודיים - התמודדות עם נגיף הקורונה⁩

קראו עוד

קבלו את הניוזלטר של הסבתא

השארו בקשר!